KARIÉRA V ČMSS

Telefonní poradce - Centrum klientské péče

Jsme společnost, která podporuje své klienty v zásadních životních etapách a rozhodnutích. Jsme partnery pro lidi, kteří se starají o svou budoucnost.

Pokud je pro Vás důležité zázemí velké společnosti, která má dobré jméno na trhu......pokud rádi komunikujete s lidmi......pokud máte chuť se učit nové......mohla by Vás zajímat naše nabídka.

Poradit, pomoci nebo jen naslouchat našim klientům je naší silnou stránkou. Do stávajícího týmu Centra klientské péče hledáme stejně zaměřeného kolegu/kolegyni. Máte zájem? Napište nám!

Co Vás na pozici čeká:

• práce v kolektivu příjemných lidí vždy ochotných pomoci jeden druhému
• pomáhat, radit a naslouchat klientům, jako jejich „přítel na telefonu“ 
• zajišťovat poradenský servis klientům a finančním poradcům ČMSS telefonicky i emailem
• poradenství poskytovat k produktům stavební spořitelny – stavebnímu spoření a úvěrům
• pomáhat klientům s aplikací internetového bankovnictví mojeLiška a věrnostním programem Získejte u Lišky
• řešit reklamační požadavky klientů
• zadávat data do systému v rámci řešení požadavku z hovoru i emailu, odesílat korespondenci
• možnost seberealizace, osobnostního i profesního růstu
• pracovat v příjemném pracovním prostředí – vlastní pevné pracovní místo, kancelář pro 6 lidí - žádný open space

CO SE U NÁS NAUČÍTE?
• získáte prostor a impulz pro Váš odborný i osobní růst
• získání zkušeností v bankovní oblasti- stavebního spoření, úvěrů, meziúvěrů a rizikového životného pojištění, platebního styku
• ovládat bankovní aplikace
• profesionálně vést hovor po telefonu a zásady komunikace po emailu
• zvládat náročné situace
• zvládat více prací najednou- naslouchat, komunikovat a orientovat se v bankovním systému

Co budete k práci potřebovat:

• SŠ vzdělání
• pozice je vhodná i pro absolventy VŠ - skvělý start kariéry v oblasti bankovnictví s vysokou šancí dalšího uplatnění
• znalost ČJ na úrovni rodilý mluvčí
• znalost práce s PC, internet
• ochota učit se – samostatně nebo se školitelem
• umět vstřebávat velké množství informací a zároveň je umět aplikovat do praxe
• budete stále s někým komunikovat, takže potřebujete výborné komunikační schopnosti
• svých klientů si vážíme, potřebujeme ochotné a příjemné poradce
• odolnost proti stresu
• AJ na komunikativní úrovni je výhodou
• certifikát - Zkouška o spotřebitelském úvěru (možno složit v průběhu zkušební doby- bez certifikace není možné práci aktivně vykonávat)

Za práci Vám nabízíme:

• nástup od ledna 2019
• pracoviště v blízkosti metra Strašnická
• pracovní dobu pouze ve všední dny- víkendy a večery volné
• nástupní mzdu až 26.000Kč, po zaškolení možnost navýšení
• zázemí silné společnosti
• zaměstnanecké výhody
• po zaškolení možnost částečné práce z domova
• 5- týdnů dovolené
• široké spektrum benefitů pro zaměstnance,
např. dotované masáže přímo v budově
• velmi výhodné a chutné stravování přímo v budově
• příspěvky na penzijní připojištění a stavební spoření
• 5 dní zdravotního volna
• výhodné zaměstnanecké úvěry a finanční služby

Oceňujeme spolupráci založenou na vzájemné důvěře, vstřícnosti a profesionalitě.

Kontakt

Českomoravská stavební spořitelna, a.s.
Lenka Malinová

Benefity a výhody

FIREMNÍ ŠKOLKA
PAMPELIŠKA
www.skolkapampeliska.cz
VZDĚLÁVÁNÍ
A ROZVOJ
EXTRA DNY VOLNA PŘI
NEMOCI ČI PÉČI O DÍTĚ
5 TÝDNŮ
DOVOLENÉ
PŘÍSPĚVEK NA LEPŠÍ
BYDLENÍ A PENZI
PRUŽNÁ PRACOVNÍ
DOBA
SPOLEČNÉ
AKCE

Pomáháme vám růst

Vzdělávání zaměstnanců Širokou nabídku odborných školení doplňují kurzy, které vám pomohou rozvíjet vaše měkké dovednosti.
Jazykové kurzy Zajišťujeme kurzy angličtiny a němčiny na různých úrovních včetně konverzace s rodilými mluvčími.
Talent program Podporujeme talentované zaměstnance, kteří mají potenciál pro manažerské pozice.
Rotace Pomůžeme vám při změně pozice v rámci firmy, která vám nabídne nové možnosti, výzvy a zkušenosti ve vaší kariéře.